"cha cha"

 kusin&cd sov här inatt, jag och cd fick dessvärre inte så mycket sömn, vilket tyder på att jag har huvudvärk nu..
 mycket trevligt i alla fall med umgänge.
 nu idag så träffade jag evelina(dock inte min kusin, för hon hade jag ju redan träffat(a))
 och vi gick och åt. eller jag gjorde... men jaja.
 sen gick vi väl mest runt, mysigt.
 hihi, finns inget bättre än mina gurlies.
 nu ska jag kolla tv igen. 

 adios. 

 BTW, stefan åkte idag. alltså, så kommer han hem i morgon. 
 finns det någon som längtar? ehhhhh, ja. 
 hihihi.
 

Kommentarer
marcus

shit är du krille boois nya flickvän nu också!? HAHAHA fjortis.

POSTAT 2009-08-04 KLOCKAN 20:29:22
Anonym

vissa verkar inte förstå ironin i mitt cha cha.

ja, kul att du läser och har så mycket till liv så att du börjar drömma om mig och honom tillsammans =) evigt tacksam för det.

hihi

"cha cha"

POSTAT 2009-08-05 KLOCKAN 00:23:03
BLOGG: http://jennstasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback