=)

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej (a)
Vart i skolan idag, well, blev väl lite mer folk än vad jag trodde..
Jag som hatar att vara där det är för mycket folk.
Men det var väl bara idag, menar vi har ju olika raster och sånt sen, så jag slipper se så mycket ansikten hela tiden!
Jassan följde med mig hem, vi satt mest och åt och latade oss(som vanligt) och vi bakade chokladbollar, de blev inte alls bra.. Fast hon tyckte om dem i alla fall, tur för henne =) haha.
Ska väl ta en liten tupplur snart, känns inte bra alls att behöva gå upp såhär tidigt igen! =(
Men jaja, lyssnar på massor av skön musik som jag så lätt somnar till, haha (a)
Förresten ska jag till gbg i morgon, får ju pengar i morgon så ska se om jag kan hitta något trevligt.
Tror leggins blir ett måste, får se (a)
 Jaja =)
Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback