behind the sea

skolan gick bra idag, gjorde mitt idrottsprov, fick G =D skönt det med tanke på att jag bara läste hälften på bägge häftena, haha =D
lämnade in min novell till ingalill också, men hon hade inte hunnit läsa den, så skulle få reda på resultatet i morgon, hoppas på ett G!
åkte sedan till trollhättan med mamma och ellen, köpte skor&foundation, skor till nyår&jul, foundation för att det behövs!!! haha ;)
sen åkte vi till daniel, fikade osv.
gillas!!!
vi kollade på gamla bilder på morfar, när mamma, daniel och alla deras syskon var små och så, var kul faktiskt. nu ska jag plugga bild!!
gooooo me, haha =D
lägger in en bild på mina älskade skor!

PUSSSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback