down

ilska
trötthet

jag vaknade av att ellen och hennes kompis sprang runt och skrek, åh vad jag älskar att bli väckt av barn på morgonen :)  
jag hoppas ni insåg min sarkasm i det hela.
gick inte upp, utan la mig och läste, det är bra för hjärnan att läsa hehe.
för att få inlägget några rader längre så vill jag informera om att boken heter
säg det inte till någon, eller något sånt? och den är väldigt bra faktiskt.
det är en sannings blabla, handlar om en brud som blev misshandlad av sin pappa, hennes mamma kunde inte göra något för om hon gjorde det fick bara hon och hennes syskon mer skit osv.
till slut blir hon lurad av sin pappa att hon ska åka till kusten hon aldrig varit på , som alla barn vill till osv.
hon skickas ist till ett hem, där hon blir slagen av nunnor och sexuellt utnyttjad och massa shit.
hon blir sedan förflyttad till ett sjukhus, därifrån försöker hon rymma ett antal gånger, utan framgång.
ja, har inte läst så mycket mer, hehe.
läs den!
=)

ska kolla runt lite på klänning till nyår nu,
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback