fem-ton

jaaa, nu är jag femton år. jag har levt i femton år nu :o
igår kväll kom tjejerna hem till mig (except cd) och åt tacos, sjöng singstar osv. trevligt!
sen gick alla hem förutom julia som sov hos mig, vi gick ut och gick en promenad, gick och träffade emelie och några fler! :)
när klockan blev 00.00 så fick jag mycket fina grattis kramar av emelie, anna-karin, elli, sini, sofia och boman.
ja mycket trevligt! sen fick jag kram av min kära julia också, hehehehehehehe.
sen gick jag och julia hem till mig igen, då ringde telefonen precis när jag satte mig vid datorn och då var det alexander, han sa grattis och berättade att han var påväg hem till mig, haha!
mycket trevligt, han hade även med sin kusin lisa =)
julia gick och la sig, alexander var elak mot mig för att jag tycker om michael jackson osvosv.
ja, han förtjänar smäll och strumpor i munnen. (a)
nu i morse så vaknade jag av att ellen, mamma, pappa, isak och benjamin sjöng för mig och julia, HAHA.
jaja =D
fick en trisslott(ingen vinst) och en grillchips påse av benjamin&isak, mycket snällt :D
fick sedan gymkort och solpoletter och håkan dvdn :D:D:D:D:D:D:D
åkte sedan till pappa(där jag är nu) och fick även presenter här!
fick pengar av inger, gert & vivvi, mycket trevligt!
fick pengar och en spargris av desirée arne och oliver! :D
och typ tallrikar och så av bente (a)
ja, det var bra saker.
nu får jag väl se vad jag får sen av walter släkten!
ska ha kusinkalas sen för så många fyller år i december, hihi :)
nu ska jag kolla lite på fb osv, =D
PUSSSS


Kommentarer
Alexander

(a) HAllå VM :D så du fick din håkan DVD ;) haha bättre de iaf ;)Fin tröja :P haha ne men ska vara snällare när jag kommer ner GRATTIS GRATTIS =*

POSTAT 2009-12-06 KLOCKAN 14:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback