hit me baby one more time

var på ullared igår med julia, pappa, ellen, matilda.
blev inte riktigt som tänkt, haha!
vi kom dit, började leta parkering, en bil står typ mitt i kör fältet där det för övrigt är enkelriktat, alltså bara rakt fram inte någon annanstans!
pappa börjar svänga in, då börjar bilen backa och det går bara fortare och fortare, och jag tänker typ bara "idioten kommer stanna".
men ja, bilen lyfts och flyttas av smällen, och pappa blev lagom arg och hoppar ur bilen och börjar prata med han som backade på oss.
ellen springer ut för att hon inte ville vara utan pappa, kommer in och säger att bilen är helt förstörd, och både jag och julia tänkte att hon överdrivde bara.
ingen av oss gick ur bilen, vi typ kollade hur ellen och matilda mådde, ingen av oss hade väl fattat att det var en stor smäll, sen gick vi ur och skulle gå in och handla, då ser vi hur illa det faktiskt var, både min och julias dörr var helt sönder, särskilt julias där även inredningen hade lossnat!
när vi går där inne blir jag svimfärdig, mes som jag är -.- men trodde bara det var för jag knappt ätit någonting, så köpte en apelsinjuice.
matilda sa att hon hade jätte ont i örat, mina revben var hemska att ha och min rygg gjorde ont, julia hade också ont på samma ställen+huvudet.  (y)
vi kom hem, väntade på min mamma och min moster therese, vi åkte upp till akuten.
där sa det till oss att det inte var särskilt stor fara för någon av oss.
nu har jag för jävla ont och jag har hosta så varje gång jag hostar känns det som att mina revben rör på sig, haha sköööönt.
jaja.
sen åkte jag julia&lotta hem till julia, kollade film oså.  träffade alexander fort, hans kusin och några andra var med, hihi =D
sen gick vi hem till julia igen, det kom några hon&lotta kände, sen kom emelie och hämtade mig, jag åkte hem och somnade (a)
nu orkar jag inte skriva mer på ett tag :D ahaha!
men en lång och konstig dag blev det i alla fall!

PUSS


Kommentarer
Anonym

35 grader i skuggan som mest :)

Jag har hört att det är riktigt kallt hemma..

POSTAT 2009-12-20 KLOCKAN 12:55:57
Anonym

Vilken tur att det inte hände något allvarligt med er!

Haha hann ni handla något alls? :o

POSTAT 2009-12-20 KLOCKAN 13:13:10
BLOGG: http://smkstyle.blogg.se/
Anonym

Ah det ska vi göra! :)

Vi kommer inte hem förän 8 januari om 3 v ungefär :P

POSTAT 2009-12-20 KLOCKAN 15:27:16
BLOGG: http://smkstyle.blogg.se/
Sandra Nordin

Tusen tack för din kommentar : ) Det är precis det jag vill uppnå! Hjälpa andra. Kraaam!

POSTAT 2009-12-20 KLOCKAN 22:38:23
BLOGG: http://www.sandranordin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback