intresset stiger

Skriv en person

...som du älskar av hela ditt hjärta - family
...som du skulle offra livet för - rasmus
...som är den smartaste du känner - hmmm, svårt :o
...som alltid får dig på strålande humör - evie lindberg
...som får dig att le när allt känns tungt - emelie
...som är den omtänksammaste du vet - sofia cd
...som är en bitch - haha jag vet inte..
...som är en föredetta bästa vän - jossan, men vänner är bättre än ingenting!!!
...som är snygg - adam
...som är osmart - emelie:*
...som är dum - hmm:o  
...som är en riktig vän - mina närmsta
...som är din älskling - cd
...som är den galnaste du vet - eh vet inte
...som är den konstigaste du känner - jonathan lätt:):*
...som är underbar - alexander, min lilla alice
...som du kan prata med om allt - rasmus,cd,emelie
...som är din barndomsvän - evelina
...som du saknar - cissi
...som du tycker är snäll - alla är väl snälla?
...som du har sportat med - julia'm
...som du skulle vilja krama just nu - julia eller rasmus 
...som du inte har träffat på länge - lovisa, min käraste stjärnsyster
...som du vet saknar dig - ingen aning.
...som du vill umgås mer med - jag vill umgås med mina vänner mer mer mer
...som du träffade idag - ellen, benjamin, studio M, mig själv, än så länge 
...som du ska träffa när du gjort klart den här listan - ingen antar jag, förutom de som bor här. =)

tog listan av emelie


Kommentarer
emelie

jasså? :) så som på bilden? :)

POSTAT 2009-12-29 KLOCKAN 00:49:43
BLOGG: http://plimplom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback