sometimes love come around



 nej, nu sitter jag här, ska upp kl 6 till morgonen, hur ska jag orka? sen ska jag till ullared på lördag
med julia,pappis,ellen&matilda.
vi ska åka vid 3-4 på morgonen, hur bra känns det då? HAHA.
ska till liseberg efter konserten och allt i morgon, och antar att jag inte kommer åka hem efter en timme direkt, haha =) 
sitter nu och knarkar kent låtar, varför är jag så kär i musik?
alexander var här förut =) lika trevligt som alltid, vi åt kinamat osv.
goooottt =D
sen gick vi och träffade emelie fort också, gillas!!
vet inte alls vad jag ska ha på mig i morgon, sen tar jag inte detta sisådär jätte seriöst med kläder med tanke på att det bara är en julavslutning, men lite bra klädd måste man väl vara, hehehehe.
har fått färgningstid, den 28e, för det fanns inte innan, och orkar inte färga mitt hår emellan så det får bli lite mer utväxt på mig i alla fall, HAHA XD.
min nyårsklänning har jag haft funderingar på om jag ska ha på jul också, det kanske är lika bra?
orkar inte köpa nytt tror jag, men får se om min klänning finns på monki, annars orkar jag inte :o
haha =)
försöker få ett lite vettigt inlägg, men jaaa.. haha!
ska ta och se om jag kommer på något fint att skriva om, såsom mitt dåliga morgonhumör, mina attacker, mina humör svängningar, mina tankar, mina åsikter, eller ja. jag vet inte.
får se om jag orkar :D hehe.
POOOSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback