whirlwind

helt usel på att sitta vid datorn, haha. :)
ja, min mobil fick för sig att jag hade ringt upp mina 300kr, så nu kan jag inte smsa mer!!
åååh, nu måste jag vänta tills den 9onde, skönt nu till nyår liksom -.-
inte bra!!
fick iaf det jag ville ha på jul, en mobil.
fick presentkort och pengar och lite annat också =)
vi gjorde en julklapps lek också, den var mycket finurlig!
var uppe på mellandags rean igår också med cd, träffade alexander och hans dumme vän, sen så träffade jag jassan också =D
cd åkte hem =(, jag och jassan gick med alexander och åkte till sjuntorp, hämtade min julklapp =D=D=D
fick presentkort av honom (a) mycket snällt, så han fick en mössa av mig, tänker inte säga vilken med tanke på att det Inte var jag som valde... haha =)
jaja, jag ska lägga in bilder från julafton snart, ska bara lägga in dem på datorn (a)
PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback