back in edet!

 aloha! 
 
 är hemma nu, funderar på att gå till cd älsklingen ett tag och äta krusbär, men vet inte om jag orkar :o
 hihi, resan hem var helt okej , en trevlig kille satt bredvid mig, dessvärre luktade han ny snus typ var
 tionde minut eftersom att han tog en ny hela tiden..
 vågade inte fråga honom först om han kunde akta på sig för jag behövde kissa och
 gå till bistron, men till slut tog jag mod till mig.
 då fatta han inte att jag bara ville att han skulle flytta på sig när jag gick förbi, utan bytte plats idioten -.-
 så jag sa något i stil med "du får sitta på din plats, jag ska bara gå och köpa någonting till mig"
 så då flyttade han tillbaka och sa "jaha, det fattade inte jag, haha ursäkta mig" , haha.
 trevlig och allmänt snäll kille, men jävligt efter i skallen..
 nu sitter min mor och tjatar på mig om saker jag inte bryr mig sådär jätte mycket om,
 men ja, trevligt att jag lyssnar på typ hälften av allt hon säger, haha förlåt mamma, vet att du kommer läsa detta sen ;).
 nej nu ska jag kila iväg till cd tror jag =) hihi.
 pussar iväg några små hjärtan till er, hihi gulligt av mig, jag vet.
 ger er även någon bild, ännu bättre va, haha =)

 
nya tröjan, hihi.   249kr på H&M, för er som undrar.   cheap monday, 400kr på weekday.   linne för typ 49-99(?)kr på H&M.  loveli skor, 199kr ¨på rean, looove.ser ut som ett ägghuvud, hade tänkt att göra en komisk bild, men ja...  den blev mer ful än komisk. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback