hihi.

 aloha!

 sitter nu här efter en bra dag.
 har vaxat mig idag, brasiliansk vaxning, ja det gjorde faktiskt jävligt ont.. haha.
 men det var nog värt det !=)  
 cd och pappa & ellen var med, eller ja, inte inne men haha XD
 sen var jag på torp och kollade present till ellen, tänkte att min maxsumma skulle ligga runt
 250-300, dessvärre blev det 400 så mina pengar är typ borta nu, haha... =( 
 sen var jag hos pappa en stund och spelade , haha fyfan jag och bilspel funkar inte ihop,
 jag blir så jävla uppretad hela tiden när jag inte vinner!
 sen åkte jag och cd med pappa&henke och fiskade, haha ja sjukt men ja.. 
 gissa vem som fick en fisk på kroken då?
  jo jag , whoooooooooooooooooooho!
 =D=D=D=D
 nej nu ska jag göra annat, hihi.

 puss adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback