i skåne!

 är i skåne nu, ska hem sen ikväll.
 har inte orkat skriva här på bloggen, men det kommer bilder och så när jag kommer hem =)
 har haft många roliga stunder & har shoppat en del  =D 
 
 1. en bikini för 100kr(rea) & ett par bikinitrosor för 30kr(rea)
 2. en tshirt, 45kr(presentkort, så behövde bara betala 45kr själv)
 3. kroppspuder 39kr(rea)
 4. något till håret 15kr(rea:D:D:D:D)
 5. parfym 199kr
 6. sedan köpte mamma en tröja till mig som också var på rea för 99kr. hihi ksönt .D

 blev mycket för lite pengar tycker jag (a)

 nu ska jag kila, har tyvärr ingen bild jag kan lägga in, men som sagt, det kommer när jag kommer hem 
 
 cyaaaa

Kommentarer
-

din blogg<3

POSTAT 2009-07-03 KLOCKAN 16:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback