=)

från avslutningen igår, kommer kanske mer bilder senare eller något, men dessa får det bli nu.
klicka på dem så blir de större

 från vänster ; lotta, jassan, jag & julia.  haha jag och julia var inte så beredda (a)
 julia&eve fick varsin krona av mig och ellen, hihi. salle kom med på bilden också, snygg as usual! hihihi =D
 haha, kan ju säga att jag inte var beredd på bilden. blev även hem och byta kläder för att jag skulle på möte, hihih.
 hihi, söt bild xD   

inlägget avslutas där med av två söta brudar! evelina och julia :*
två av höjdpunkterna i mitt liv, i love you girls

Kommentarer
JuliaMattsson

<333333333333333

POSTAT 2009-06-18 KLOCKAN 18:42:16
salllle

hahaha fullträff på mig där, uschdå =)

POSTAT 2009-06-19 KLOCKAN 18:08:25
BLOGG: http://salllle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback