=)

 älskar solen! 
 julia sov här inatt, hihi mysigt :) var hos lejla en stund igår, skönt att träffa henne innan hon åker till bosnien ! 
åkte till göteborg med pappsen i morse, skulle inhandla mina finfina söta shorts.
 men självklart med min vanliga tur, de finns inte...
 
asså fyy, jag hade verkligen längtat efter att köpa dem efter alla gånger jag tvekat!
 men i alla fall, det blev ett par gråa shorts från bikbok, ett svart linne från bikbok & ett par solglasögon från bling. 
 har laddat min ipod till den långa bilresan som väntar i morgon, måste packa färdigt också, åååh jobbigt=(
 men det kommer bli värt det! hihi :D
 nu ska jag kila iväg till älskling fort =) 
 
 PUSS

en liten bild på mig och julia får det bli! (a)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback