mitt i allt ska man räcka till..

Tre frågor om förhållanden

Är du singel ? - ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - tror inte på kärlek
Har du varit kär i någon ? - ja

Nio frågor om dig själv

Fullständigt namn? - Jennifer Walter (Skywalker)
När fyller du år ? - 6 december
Vad har du på dig just nu ? tights, underkläder, linne, tröja, skärp och strumpor
Vilken årstid är bäst ? - sommar & höst

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - veta om att jag kan sova hur länge jag vill
Vad tycker du mest om hos dig själv ? - att jag kan vara mig själv när jag vill
Vad är du bra på ? - vet inte xP
Sover du hellre själv än tillsammans med någon ? - beror på
Sov du tillsammans med någon eller ensam i natt ? - ensam =)

10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig ? - rasmus, cd och emelie typ.
Vem är den roligaste av dina vänner ? - ingen aning xP 
Vem är snyggast av dina vänner ? - jag har bara snygga vänner.
Vem är mest partyprisse ? - haha EMELIE tror jag
Vem är den du helst har filmkväll med ? - vet inte :o
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - eh inge naning
Du ska träffa en kille/tjej du gillar, vem tar du med dig ?- cd.

10 Frågor om din familj


Vem står dig närmast ? - jag vet inte. mamma kanske?
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - helt ok
Vem är farligast i din familj ? - jag (h) 
Vem ser roligast ut i din familj ? - haha fan vet jag
Vem är coolast ? - jag. :)
Har ni något husdjur ? - ja, 1 hund&1 kanin hos mamma, 1hund,1mus & 1chinchilla(stavning) hos pappa.
Vem står för underhållningen ? - jag
Vem sover du oftast med ? - ingen :p
Roligaste kvällen med familjemedlemarna ?- haha va? xd

10 frågor om idag

Vad har du gjort ? - varit i ica och handlat utan att gå vilse, starkt gjort så att säga. :)
Har du varit glad idag ? - haha nä
Har du varit ledsen idag ? - nej
Har du gjort något bra idag ? - japp, handlat.
Vad ska du göra nu ? - vet inte, plugga kanske, sen äta.
Har du gjort något dåligt idag ? - nejdå
Vad har du ätit idag ?- macka, yoghurt, clementin tror jag än så länge .D
 Har du duschat idag ? - ska duscha ikv
Är du trött nu ? - jag är alltid trött.
Vad händer imon ? - jag ska till skolan. (y)

Skolan


Går du i skolan ? - ja
Har du varit i skolan idag ? - nej detär söndag. :P

Annat


Hur mår du just nu ? - helt ok
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - ja
Har du piercat dig ? - ja

Telefon/mobil

Vem ringde dig senast ? - evelina love. 
Vem ringde du senast ? - vet inte
Vem sms:a till dig senast ? - julia'm
Vem sms:a du till senast ? - tarik

Övrigt

Är du hungrig nu ? - nej xP
Vad är klockan nu just nu ? - 14:19
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu ? - blogg.se, bdb, fb.

Familj


Hur länge sen var det du träffa din morsa ? - hon står vid mig nu
Hur länge sen var det du träffa din farsa ? - vet inte..
Älskar du din mamma ? - ja
Älskar du din pappa ? - ja

Sport

Går du på någon sport ? - eh typ?
I så fall, vilken/vilka ? - dans, hahamen ska börjaom nästa termin ist.
Trivs du med den sporten ? - ja jag älskar dans.
Tycker du att den sporten är rolig ? - ja.
Gör den sporten dig glad när du håller på med den ? - haha ja.

Övrigt

Gillar du rock ? - vissa låtar.
Har du sminkat dig idag ? - nej
Isåfall, vad för smink ? - -
Vad har du på dig för kalsonger just nu ? -
Hur ser dem ut ? -
Vad har du för smycken på dig just nu ? - ingenting :P
Hur ser den/dem ut ? -

Musik


Lyssnar du på musik just nu ? -ja
I så fall, vilken låt för tillfället ? - melissa horn - sen en tid tillbaka
Vad gillar du för musik ? - blandat, mycket blandat.

Kläder

Har du fler än 4 linnen ? - ja
Har du fler än 3 jeans ? - ja
Har du fler än 5 tröjor ? - ja
Har du resteröds-trosor ? - ja
Har du mer en ett par stringtrosor? - ja
Har du en vit bh? - ja
Har du en svart bh? - ingen aning faktiskt

Smink och Hår

Använder du mascara ? - ja
Använder du Wax ? - nej
Använder du ögonskugga ? - nja
Använder du kajal ? - olika
Använder du hårspray ? - ja
Använder du volymspay ? - nej
Använder du mousse ? - nej
Använder du deo ? - ja
Använder du skinspray ? - nej
Använder du parfym ? - ja
Använder du läppglans ? - ibland
Använder du rengöringkrämer ?  ja
Uppsatt hår eller hängande ? - olika
Plattar/lockar du håret varje dag ? - ja
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat ? - nej xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback