uppehåll i pluggandet, och tråkigt.

stå ut!

DAGENS KLÄDSEL: underkläder, svarta tights, svart långt linne & lila spetströja
DAGENS VILL HA: pengar i massor
DAGENS LÅT: Di Leva - Regnbågsdiamant  
DAGENS SAKNAD: sömn
DAGENS DUMMASTE: mina sura uppstötningar, hehe 
DAGENS SJUKA: mitt huvud biter inte på alvedon
DAGENS ROLIGASTE: hmm :o  
DAGENS FINASTE: : ellens strumpor som jag har på mig. =) 
DAGENS HUMÖR: jätte ont i huvudet och illamående.  
DAGENS MYSIGASTE: täcken

ETT BAND: broder daniel
VEM SKA DU GIFTA DIG MED: vet inte haha.
SENASTE FILM: någon pappa satte igång förut.
ÄR DU SERIÖS: föredrar att vara oseriös, men ibland är jag seriös.  
VAD ÄR DU ALLERGISK MOT: håriga larver får jag utslag ifrån, och om jag had efått bestämma skulle jag vara allergisk mot potatis utan brunsås. :)
VAD ÄR DET FÖR VECKODAG: måndag
VAD GÖR DU NÄSTA TIMME: pluggar eller gråter av huvudvärk, väljer hellre första alternativet.

Tio första:
Första bästa kompis/kompisar: någon brud i frändefors. :)  
Första bil: eeeeh . 
Första kärlek: philip
Första husdjur: kanin antar jag ?  
Första semester: eeh vet inte
första praoplats: cafe z
Första köpta skiva: hm, ingen aning
Första riktiga kärlek: philip
Första piercing: öronen, annars naveln :P  
Första konsert: vet inte

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: öl eller vodka 
Sista bilfärd: hem till mamma från pappa
Sista filmen du såg: den pappa satte på förut  
Sista ringda telefonsamtal: vet inte
Sista bubbelbadet: längesen. :(  
Sista spelade cd: håkan!
Sista kyss: i lördags
Sista gången du grät: förut, min huvudvärk tar kål på mig, bokstavligt talat. 
Sista måltiden: Köttfärssås och spagetthi

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej xP
Blivit arresterad: ehm, vet inte om jag blev arresterad men haha, xd
Blivit kär vid första ögonkastet: nejnejnej.
Fått ditt hjärta krossat: ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: har jag nog  
Krossat någons hjärta: vet inte  
Busringt till någon: haha vem har inte :P  

Sju saker du har på dig:
1. strumpor
2. trosor
3. bh
4. shorts
5. linne
6. tröja
7. ingenting xd 

Sex saker du gjort idag:
1. frukost
2. skolan
3. fått upp min frukost
4. åkt hem till pappa
5. sovit
6. kollat tapeter,golv&dörr till nya rummet hos pap

Fem favoritsaker :
1. vänner.
2. mobilen
3. datorn
4. family
5. kudden

Två personer du kan berätta allt för:
emelie och sofia, finns någon mer men ja. :)  

Tre val:
Svart eller vit: svart
Sommar eller vinter: sommar
Choklad eller chips: chips

Två saker att göra innan du dör:
1. hoppa fallskärm
2. åka luftballong 

En sak du ångrar: 
att jag inte pratat om mina problem med någon innan.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback