one step forward and two steps back

År 2009 så..
Vilken klass gick du i - 9an
Vad hade du för hårfärg - blont
Hur lång var du - 163
vem var du kär i - stefan
Hade du nån Pojk/flickvän - ja, mesta tiden
Vad brukade du göra på fritiden - umgicks med vänner, osvosv
Vilka umgicks du med - olika
Var allt Bättre då - hm, i vissa perioder
Skulle du vilja gå tibx dit - nej, varför gå tillbaka när man ändå vet vad som händer när man kan fortsätta framåt där ingen vet vad som kommer hända?
Har du förändrats - ja det tror jag nog, inte mycket men skillnad finns det.

Nu:
Vilken klass går du i - 9an
Vad har du för hårfärg - blont
Hur lång är du? - 163
Vem är du kär i - börjar bli mer och mer ja
Har du nån Pojk/flickvän - nej
Vad brukar du göra på fritiden - inte alls mycket, vara med vänner ibland annars bara sova typ haha
Vilka umgås du med - olika
Hur ser du ut - finns bilder till förklaring haha

Har du:
Kysst någon - ja
sovit brevid någon med samma kön - ja
sovit brevid nån med motsatt kön - ja
slagit ner nån - haha nej det tror jag inte :)
Ljugit för en bra vän - ja
Svikit någon - ja

Vem:
Skrev du senast till på msn -  kommer inte ihåg
Kramade du senast - hmm, ingen aning
sov du hos senast - mig själv
Vill du vara just nu - real me
Ringde dig senast - hm, råkade ringa stefan, annars mamma

Vad:
Drack du senast - vatten
Köpte du senast - klänning och skor för mina egna pengar, annars mat med pappa
Gjorde du igår - inte alls mycket, julia kom på kvällen och sov hos mig för hon var lika sjuk som jag
ska du göra imorn - gå till skolan!
Vill du göra just nu - dricka någon mirakelmedicin och åka utomlands
Åt du senast - bulle
Är närmast dig som är rosa - mitt täcke

Kärlek :
Du är kär nu - det var ju sån fråga där uppe ?
Du har sårat nån så den började gråta - ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - hmm jaa

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra - ja
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - jo
Jag har smugut ut utan lov - HAHA jaa....... pinsamt
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - haha längesen men ja.
Jag har en hemlighet som ingen vet om - ja
Jag har fuskat i ett spel - ja
jag har struntat i ett prov - jo

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv - ja
Jag har druckit alkohol - ja
Jag har tagit medecier mot drepression - ja
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - ja
Jag har vaknat gråtande - ja
Jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - det är väldigt jobbigt ja.
Jag har sett någon dö - på tv ja, annars nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - nej, det är jag glad över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback