vanilla twilight

Hur bor du: lägenhet och hus
Stör mig på: allt möjligt
Intressen: öh, typ umgås haha? xd
Senaste person du kramade: ingen aning
Senaste person du ringde: mami
Senaste person som ringde dig: alexander
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: vill bara döpa barn, kitty caspian love, har massa andra också men ja.
Längtar du till din nästa födelsedag: nej jag längtar till sommar först.  
Har rakat dina ben någon gång: ja
Är du sugen på något nu: vindruvor och träffa min älskade emelie och casper
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: noll =)
Använder du hudkräm: japp!
Attraheras du av män med skägg: ja det kan vara fint
Micro-pop eller poppa själv: micro!!!
Brukar du baka: nja, inte ofta.
Röstade du i det senaste valet: för ung
Vilken låt lyssnade du senast på: owl city - vanilla twilight
Har någon annan sovit i din säng inatt: ozzy om han räknas?
Vad tycker du är äckligt: äckligt, hmm.. vet inte riktigt just nu, typ småkryp
Har du pengar på mobilen: ja.
Brukar du komma i tid: absolut inte haha :P 
Hur lång är du: 163-4
Kan du laga mat: haha vissa rätter ja..
Vad jobbar du med/pluggar du: börjar gymnasium till hösten(förhoppningsvis?), estet i ale.
Vad har du på dig just nu: jeans linne tröja underkläder + strumpor
Har du någon fobi: massor, clowner, garderober, dockor, spindlar, osvosv
Hade du en bra kväll igår: kommer inte ihåg något speciellt
Vilket är ditt senaste inköp: hm, ingen aning faktiskt.
Din favoritdryck på morgonen: mjölk eller vatten
Var fick du dina senaste pengar ifrån: min plånbok :P
Har du sovit i din egen säng inatt: japp
Vad hade du sönder senast: ingen aning HAHA.
Vem snackade du med senast: irl? ellen isf, annars jonathanR på msn.
Varm favoritdricka: varm oboy/choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten, mjölk, juice, dricka kanske? xp
Alkoholhaltig favoritdricka: hmm...
När gjorde du senast något riktigt dumt: någon gång för ett tag sedan gjorde jag en riktigt dum sak.
Saknar du någon just nu: ja, tyvärr.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: jag vet inte, beror på vilket humör jag är på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback