SVAR!

svar på frågorna, tog inte med alla & vissa var likadana frågor oså.
=) 

1. vad är det bästa du vet? - det bästa jag vet är väl typ när jag är glad och nära någon, vänner eller någon i familjen. eller när jag äter vindruvor! haha ;)
2. har du någon pojkvän? - nej det har jag inte =)
3. hur länge har du bloggat ? - jag har bloggat ett tag, men tog bort alla mina gamla inlägg och började om i juni, kanske började i april eller något 2009.
4. vad är det pinsammaste du gjort? - haha ja, det finns mycket jag har gjort som är pinsamt! typ satt mig i fel bil och väntat på att de ska börja åka och undrat varför de kollar konstigt på mig XD
5. har du djur? - ja, en hund + en kanin hos min mamma, en hund + två chinchillor hos papps.
6. varför började du blogga? - mest för att testa om det var kul eller inte, och för att många av mina närmsta började med det och tyckte det var kul :)
7. fanta eller cola? - fanta, inget stort fan av just cola, men cola light & zero är rätt gott
8. choklad eller lakrits? - choklad, LÄTT.
9. norrland eller skåne? - hm, aldrig vart i norrland tror jag, haha. så skåne blir det väl isf.
10. röd eller blå? - vet inte riktigt :o
11. katter eller hundar? - hund tror jag, men katter kan vara mysiga ibland
12. välj mellan kommunism och nazism, du måste välja någon av dem, motivera ditt svar - inget av dem. dömer ingen för någonting.
13. hur gammal är du? - jag är 15 år, fyller väldigt sent på året också, haha :P
14. har du bra självförtroende? - nej, det finns väl vissa stunder då jag kan tycka jag ser okej ut i spegeln, när jag har fixat mig riktigt mycket och lagt ner tid på utseendet oså, men annars tror jag inte det är särskilt bra. :P
15. vad älskar du att göra? - vara med vänner, dansa, eh a. ah haha kommer inte på något annat XD
16. hur ser din drömkille ut? - har ingen ideal kille att gå efter direkt, finns alltid något jag faller för mer hos en kille än hos en annan.
17. 3 saker du skulle ta med dig till en öde ö? - vatten, vindruvor och vänner
18. hur många besökare har din blogg? - det är olika, men vanligtvis ca 100 unika besökare och ca 150 sidvisningar. runt där brukar det ligga. :p
19. vilka bloggar läser du? - många! haha XD men mina vänners, FS, oså massa andra.
20. vart bor du? - jag bor i lilla edet, =) en liten by som tillhör göteborgs regionen, HAHA.
21. gillar du äppel saft? - ja helt okej, men gillar mer jordgubb eller apelsin saft ;)
22. varför bloggar du? - tycker det är kul, och känns bra att kunna ha någonstans att skriva av sig på!=)
23. vilken är din favorit blogg? - oj, jag vet faktiskt inte.
24. vilket är ditt drömjobb? - bartender eller astronaut!
25. vad hade du gjort om du hade vunnit ca 22miljoner på lotto när de är jackpott på lotto? - jag hade rest utomlands med mina vänner och familj, satt in pengar, SHOPPAT, skänkt pengar till typ fattiga barn och sånt, och skaffat mig utbildning så jag kan åka till månen(om det går?) haha :D
26. kan du berätta lite om din familj? - jag bor mestadels hos min mamma madeleine, min lillasyster ellen skiftar lite mer boende än vad jag gör, min pappa bor jag hos ibland, är mest där under dagar och så. eh, kommer inte på så mycket mer, haha!
27. vad gör du helst en fredagskväll? mys eller fest? - det beror på vilket humör jag är på :) känner jag för mys stannar jag hemma, känner jag för fest så blir det fest!
28. vad säger dina föräldrar om din piercing? - inte så mycket, haha. jag har haft fler percingar innan men tagit ur, har haft i näsan, läppen och tungan. ska ta om tungan snart =)
29. vad är en perfekt dejt för dig? - tror det är när det "klickar" mellan mig och personen det är perfekt!
30. vilka serier gillar du att kolla på? - kollar på scrubs, weeds, family guy, how i met your mother osvosv.
31. ditt bästa minne, du alltid kommer att minnas? - kommer inte på något speciellt, finns så många som gör mig glad!
32. vem är din förebild och varför? - har ingen speciell tror jag inte, kommer inte på någon just nu i alla fall :)
33. vilken linje går du i och vilka bra och negativa fördelar har linjen? - jag går inte i gymnasiet än, men jag har tänkt att börja handel!
34. jackan i headern, vart kommer den ifrån? - den är från H&M, =)


Kommentarer
Anonym

ah okej, den e skitsnygg!:D

POSTAT 2010-01-22 KLOCKAN 13:52:46
BLOGG: http://ellehansen.blogg.se/
julia

kul med svaren :)

POSTAT 2010-01-22 KLOCKAN 14:34:51
BLOGG: http://juliaberglund.blogg.se/
TWINS

kul att läsa =)

POSTAT 2010-01-22 KLOCKAN 14:39:29
BLOGG: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Anonym

Ingen fara, är allt bra? :)

POSTAT 2010-01-22 KLOCKAN 15:37:12
BLOGG: http://aallvvin.blogg.se/
Alexander

alla vet att du älskar min blogg <3

POSTAT 2010-01-22 KLOCKAN 16:27:54
BLOGG: http://aztor.blogg.se/
R e b e c c a

sv: Roligt att läsa alla svar :D

Kramar

POSTAT 2010-01-22 KLOCKAN 16:52:52
BLOGG: http://saatisfaaction.blogg.se/
Huyen

det var bra där :D

det kommer en skor-med-spetsdetaljer kollektion i våran blogg, rösta för den som du tycker är snyggast? <3

POSTAT 2010-01-22 KLOCKAN 17:13:29
BLOGG: http://colorsofmusic.blogg.se/
E M M A - den blonda♥

sv: kul med svaren! =)

kram

POSTAT 2010-01-22 KLOCKAN 18:09:30
BLOGG: http://emmadenblonda.blogg.se/
emelie

haha vindruvor :P

POSTAT 2010-01-22 KLOCKAN 18:42:50
BLOGG: http://plimplom.blogg.se/
Thilda

sv:jätte bra gjrot:D

POSTAT 2010-01-22 KLOCKAN 20:32:48
BLOGG: http://ttthilda.blogg.se/
Sofia

Det är bra ;) man ska göra lite som man vill tycker jag :) deras föräldrar tyckte säkert att det var skitfult med hockeyfrilla och hål i örat, det var säkert en stor grej på deras tid :) menmen!

POSTAT 2010-01-23 KLOCKAN 15:18:44
BLOGG: http://sofiaslivsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback