world's greatest

min bästa vän sen 1an.
min nummer ett.
det har alltid varit vi två sen 1an, när vi två hittade varandra.
så mycket vi har gjort tillsammans, bråkat, funnits där för varandra.
jag kommer aldrig någonsin kunna tacka dig tillräckligt för så mycket du har fått stå ut med pga mig.
alla gånger du kommit till mig då jag mått som sämst, bara funnits där.
jag mår så bra av din närvaro min bäste vän.
micke och molle.
jag vet så lite om världen egentligen, det jag ser som tydligast är att det ska vara du och jag!
vi två hör ihop, det har vi gjort sen 1a klass.
så många år tillsammans och fortfarande är det vi två.
min bäste vän, vad skulle jag göra utan dig? ingenting.
jag behöver dig, har alltid gjort.
skulle inte klara ett steg, en enda motgång utan dig.
jag saknar dig så fruktansvärt nu.
en vecka utan dig snart här i sverige, det tär på mig.
jag har så mycket att berätta för dig.
dina sms du skickar, dina ord, hela du gör mig så glad när jag är nere.
min älskade rasmus johannes hyvlander.
du är något av det bästa som hänt mig, på riktigt.
jag har så mycket jag inte skulle klarat att gå igenom utan dig.
du ser alltid på mig om något är fel.
du känner mig på riktigt.
det ska vara vi två.
du och jag.
micke & molle.
rasmus och jennifer.
jag älskar dig så extremt mycket så orden räcker inte till!
det är dig jag kan offra allt för.









Kommentarer
Esmeralda

tack så mycket söta du! :)

POSTAT 2010-01-06 KLOCKAN 13:48:39
BLOGG: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback