lalala

jag var och minigolfade idag, jag vann! i alla fall i högsta poäng, det var ju mitt mål så =)!!
vi åt även glass på laxgrejen i ljungskile, jag blev mätt innan jag hann äta upp min första kulglass. men strösslet var mycket gott!
sen har jag firat midsommar i göta, trevligt folk men rätt segt.
igår var jag i lysekil på crusing med min cd, mammis och ullrika!
vi köade i tre timmar dit, härligt i ständig sol att sitta i en svart bil =) japp.
sen lite över en timme hem också! men ja, hem kom vi efter en lång dag haha.
det var allt! tog två kort av min käre kusin evelina också, för jag är lat och tar inga kort längre. haha


cool-girl golfar!

min finfina glass jag pyntat alldeles själv, fiiint!


Kommentarer
Emelie

åh vad mysigt det låter, vackra du<3

POSTAT 2010-06-28 KLOCKAN 19:15:22
BLOGG: http://anxietycore.blogg.se/
Anonym

såg gott ut;O

POSTAT 2010-07-01 KLOCKAN 09:31:50
BLOGG: http://neldinclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback