2010 frågor

2010
Du är på en meny hur beskriver du dig själv?: nyttig haha, har ju börjat mitt nyttiga liv nu så!
Vilken av dina kroppsdelar är du mest nöjd med?: naveln?
Vad är det knäppaste du har gjort för imponera på en tjej/kille: haha, måste ha varit när jag bad julia prata med hoffa första gången, då pratade vi lite sen skrek hon i megafonen och så byttes dem av och jag bara gick och skrattade och försökte vara lite macho i min gröna LSK tröja. fult haha. DET FUNKADE faktiskt lagom bra också!
Beskriv din drömtjej/kille: jag har ingen speciell syn eller tanke, kommer en drömkille så kommer han väl ;p
Vilka frågor brukar du oftas få?: "hur gammal är du? & är du verkligen bara 94a? "
Beskriv drömtjejens/killens utseende: samma som jag svarade precis innan =)
Vad är det elakaste du gjort?: slängde upp min katt på spisen när jag var liten och den var varm tror jag.. sen har jag gjort så mycket elakt genom mina dagar haha =(
Vad är de första du skulle köpa om du kunde köpa vad som helst?: lycka
Vilken superhjältekraft skulle du vilja ha?: flyga/försvinna
Om du hade en halvtimme kvar att leva vad skulle du göra?: tillbringat sista tiden med dem jag älskar mest.
Om du var osynlig vad är det första du skulle göra?: testa döda någon tror jag
På en skala 1-10 hur snygg tycker du att du är ?: kanske en 2a om jag har fixat mig.
Har du sett på porrfilm beskriv: ja, öhm. alla vet väl ungefär vad som händer i porrfilmer?
Vilka av dina kompisar tror du kommer hamna i fängelse?: ingen aning
Vilken kändis skulle du helst hångla med?: PETE DOHERTY 
Vilken kändis vill du se ut som?: megan fox
Finns det något du vill göra men inte vågar?: finns mycket :P
om du fick byta kön för en dag vad skulle du göra?: skulle först kissa stående&utomhus vilket jag inte kan och klarar av nu, sen ha sex, sen runka också haha, =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback