frågorfrågorfrågor

tog en paus i mitt pluggande och svarade på frågor, haha =)

Dina år

Hur har detta året varit för dig än så länge? - helt okej, mycket har hänt på så kort tid men det kommer nog bli superbra =)

Bättre än förra året? - hela året har ju inte gått än, men än så länge har det nog inte varit bättre

Har du träffat några nya vänner? - ja det har jag

Någonting du aldrig kommer glömma?
- hm jag vet inte haha

Har du flyttat? - nej inte än ;D

Har du hittat en ny låt som du älskar? - har hittat massor av nya låtar jag älskar

Isåfall vilken? - haha finns så många. :)  men wounded med good charlotte är nog en av dem nyaste jag börjat lyssna på

 
KÄRLEK

Hur har din kärlek varit år 10?- både bra och dåligt.

Har du strulat med någon? - hmm jaa.

Har du varit kär? - ja det har jag  

Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja det har jag

Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja

Har du haft ett hemligt förhållande? - hemligt?:P nej

SORG&HÄMD

Har någon i din närhet begått självmord? - under alla år? ja

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - haha ja, rasmus

Har du varit i slagsmål? - mina och julias catfights räknar jag inte haha så nej

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - ja det är klart jag har, men man kan inte göra något ogjort

Isåfall vad? - det spelar ingen roll :P

Har du skämt ut dig? - haha säg någon som inte har?

Har du ljugit för en vän? - ja det har jag.

Har du gjort något dumt mot en vän? - jo..

Har en vän gjort något dumt mot dig? - ja

SKOLAN&FRITIDEN

Vilken skola går du på? - fuxerna just nu, hoppas ale estet sen till höst. :)

Har någon varit elak mot dig på skolan? - rasmus ja!

Hatar du någon på din skola? - alla stör sig väl på någon haha

Har du gjort något framsteg? - hm, nej det tror jag inte

Har du haft alla rätt på ett prov? - ja =)



VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner?
- den frågan var väl förut? haha.

Har du förlorat en vän? - tappat kontakten

Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - hmm

Har du gått bakom ryggen på en vän? - ja det har jag, men sedan pratat med personen

Har du haft en relation med en vän? - fatta inte? ._.

Har du många tjejkompisar? - haha dem räcker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback