jag har varit i alla städer, letat efter dig

 

rasmus johannes hyvlander
min bästa vän
om jag hade kunnat beskriva hur mycket du betyder för mig skulle inte tiden räcka till.
jag är så glad över att du och jag hamnade i samma klass, du och jag.
att jag fick bli din bästa vän redan i första klass.
tänk att det var du och jag redan från början, från allra första starten och att det har varit vi enda sedan dess.
du och jag.
micke och molle
.
jag vet ärligt talat inte vad jag skulle gjort utan dig, jag skulle inte vara någonting utan dig.
du är en så stor del av mig
vi har sagt så länge att det ska vara vi föralltid och det är fortfarande något vi säger.
jag älskar dig mer och mer för varje dag som går, det kommer fortsätta så hela tiden.
även fast vi bråkat, glidit ifrån varandra ett antal gånger, så kommer vi alltid tillbaka till varandra.
vi hör ihop
jag mår så bra med dig min kära vän.
med dig är jag stark

du är min vägg, mitt stöd, det som håller mig tillbaka hit.
som alltid ställt upp för mig när jag inte mår bra, som fått stå ut med så mycket.
som 07, jag blev så glad när du kom och hälsade på mig, du gav mig energin att vilja fortsätta.
älskade bästa vän, det har varit vi i så många år nu.
och så många år återstår, av dig och mig.
jag älskar dig, så oerhört mycket.
rasmus <3 jennifer
det är så det ska vara,
vi två.
längre än oändligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback