låt oss bli dem som försvann

att alltid försöka
att alltid misslyckas
att alltid bli påmind om det dåliga
om sig själv

jag är negativ laddning
vill kännas okej
bara lite okej
dom kommer kliva på mig igen
ord svider så hårt
blickar
tankar
voices keep screaming
fånga dem i fjärilshåvar
my wings is the truth and my angels
förtjänar inte
nej nej nej
skylla mig själv för jag är som jag är
getting louder and louder
släpp mig inte
no good
make my demons disappear
destroye me, can't feel any difference anyway
cirkulerar runt i huvudet
jag som alltid ville vara fri är fast nu
under botten
you make my heart beat faster and slower at the same time(remember?)
för allt jag hatar hos mig
för allt jag vill dölja
för allt jag vill vara
förlåt mig

jag ville inget illa
fel fel fel fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback