Första delen

Kör på första delen av 7 days a week nuu!!
Vilket är = Presentation av mig.

Jag bodde i Frändefors på landet tills jag var fyra tror jag, då flyttade vi hit till Lilla Edet(Hann även bo i Trollhättan en liten stund).
Jag var en väldigt blyg tjej när jag var liten, umgicks hellre med äldre också.
Sen är jag väldigt glömsk av mig, så jag kommer inte ihåg så mycket.
Jag hade väldigt lätt för att lära mig läsa och skriva i tidig ålder dock!
När jag var ungefär 5 och ett halvt år, fick jag en lillasyster.
Jag red när jag var liten också, spelade fotboll, gick barnbalett..
Försöker komma på något mer men icke.
Var jätte spinkig tills jag började sjuan då jag fick höfter, det var en hemsk period i mitt liv.
Var deprimerad i hela sjuan, många gånger i 8an och i nian gick det väl, sådär.
Gick ut med dåliga betyg, fick gå sommarskola men kom in på första valet ändå.
Nu har jag inget mer att skriva haha.

PUSS


Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3

ja allt e bra sötnos =)

POSTAT 2010-11-19 KLOCKAN 17:45:48
BLOGG: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback