Im the crazy one

Jag suger på uppdatering just nu, varför vet jag inte...
Svarar på kommentarer när jag typ. Orkar. 
Senare idag alltså!!
Fortsätter med dag-grejen
Dag 4 – Mina framtidsvisioner.
Jag har inga särskilda framtidsvisioner, mest bara att lyckas och trivas med det jag gör.
Att syssla med musik är ju ett av mina mål, kanske inte bli världens typ rockstar men bara
att få hålla på med just musik skulle vara kul.
Att ha barn är inget jag vill ha, det är inte min grej.
Jag har svårt för att kommunicera med barn, förstå mig på dem överhuvudtaget.. Och det skrämmer mig.
Men namn jag tycker är fina på barn är Tellus, Luna, Kitty och Caspian.
Ååh, kommer inte på något mer att skriva. Hehehehe.

Kommentarer
Michaela :)

sv: Kändes som det iallafall, :)

POSTAT 2010-11-25 KLOCKAN 19:04:39
BLOGG: http://baramichaelajonsson.blogg.se/
Erika(jyringen)

men det var väl oxå framtidsvisioner =)

POSTAT 2010-11-28 KLOCKAN 22:08:47
BLOGG: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback