nyttiga jag

idag är min sista dag som onyttig på vardagar, får börja om haha.
skötte mig bra i någon vecka men sedan kraschade allt och jag började slarva totalt.
nu ska jag ta tag i min träning, onyttighet och göra något åt det!
mitt gymkort har varit borta sedan vi flyttade med mamma till vår nya lägenhet.
icke har jag hittat något kort och idag tog jag äntligen tummen ur och
skaffade mig ett nytt. så har suttit och slipat på mitt träningschema, HAHA.
jag kan inte tänka mig själv träna. men jaja.
det får bli ändring nu!!!!
ska ta ett skönt varmt bad nu, sedan skall jag sova. :)
GODNATT SWEETIEPIES


Kommentarer
M

Tack! :)



Btw, vill du bli dagens blogg?

Då ska du komma över till min blogg och anmäl dej där! :D

POSTAT 2010-10-05 KLOCKAN 21:24:47
BLOGG: http://starshinee.blogg.se/
Eleonore

Haha ja klart det är gott med äpple som det är, men lite roligare såhär :)

POSTAT 2010-10-05 KLOCKAN 21:30:51
BLOGG: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback