den vackraste stunden i livet var den när du kom

rasmus johannes hyvlander, du är det bästa som någonsin har hänt mig.
jag trodde aldrig någonsin att jag skulle hitta den största och mest betydelsefulla delen i mitt liv redan i första klass.
att våran vänskap skulle hålla i sig och bli bättre och bättre ju äldre vi blev.
från att bara vara småbarn till att vara omogna ungdomar typ haha.
alla gånger jag behövt någon, har du alltid funnits där.
när jag blev inlagd, var du där.
när jag mådde som dåligast, var du där.
när jag behövde någon, var du där.
när jag behöver någon, är du fortfarande där.
du är den allra första personen utanför min familj/släkt jag älskat.
som jag fortfarande älskar, så högt.
jag offrar vad som helst för dig, du är den personen som går före allt i mitt liv.
ingen och ingenting kommer någonsin att kunna ändra på det.
jag är så glad över att just jag har fått lära känna dig.
glad över att få dela så många minnen med dig.
jag hade aldrig klarat mig såhär långt utan dig.
alla gånger du satt stopp för mina "emo"stuffs, dem gånger du faktiskt sagt ifrån.
det vi har tillsammans går inte att beskriva, det är det bästa jag vet.
jag kommer aldrig någonsin kunna älska någon mer och starkare än vad jag älskar dig rasmus.
du är den jag haft närmast mig i ungefär 10år.
vi ska leva tillsammans du och jag, och jag ska dö med dig vid min sida.
jag älskar dig så min underbara vän.
jag är så otillräcklig, förtjänar dig inte. men fyfan vad glad jag är över att jag har dig ändå.
jag ska kämpa så för vårat föralltid, hålla fast vid det.
du är min allra bästa vän.
micke och molle.
åh, jag är så glad över att jag har dig bara.
vet inte alls varför jag sitter här och töntar mig med ett långt inlägg.
du borde veta vid det här laget att du är nummer ett för mig.
det finns ingen som dig, har aldrig funnits och kommer aldrig finnas.
ingen kan mäta sig med dig min underbara vän.
det är dig jag har haft närmast hjärtat i alla dessa år.
det finns ingenting någonsin som kan få mig att ändra min åsikt om dig. aldrig. ingen. ingenting. någonsin. någonting.
du är helt enkelt den allra bästa personen i hela min värld.
JAG ÄLSKAR DIG, så oerhört mycket.
det är dig jag ser i min framtid, när vi sitter och solar i spanien som två gamla jävla russin.
dig och mig, när vi har gått igenom barn-tonår-ungdom-vuxen-kvinna/man och sedan gammal perioden, tillsammans.
det är så det ska vara, det är så det alltid har varit.
allt jag går igenom går jag igenom med dig.
allt du går igenom kommer jag gå igenom med dig.
förevigt du och jag, jag och du.
no words in the whole world can explain how much you really mean to me.
jag älskar dig, i love you, te amo, ich liebe dich, ti amo, and so it goes on and on.
världens bästa vän är du.



Kommentarer
Jessica Graneström

Åhhhh, vilken fin text du skrev jennifer!

<3<3

POSTAT 2010-09-19 KLOCKAN 19:57:33
Malin Sundin - designtävling

tack så mycket :)



allt bra annars?

POSTAT 2010-09-19 KLOCKAN 20:16:40
BLOGG: http://malinsundin.blogg.se/
JOSEFINE THYBERG

åh va kul! :)

POSTAT 2010-09-19 KLOCKAN 21:21:42
BLOGG: http://josefinethyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback