om du älskar mig kommer jag lämna dig och om du lämnar mig kommer jag älska dig

är alldeles för lat för att orka göra någonting idag, ligger i sängen och småpluggar, försöker i alla fall.
händer att jag gör annat istället, som att tänka på valet idag och skriva texter, ändra texter.
bara vara allmänt off till att plugga så att säga, men det är jag i ett nötskal.
kan inte koncentrera mig på att göra en sak när jag har så mycket annat i huvudet.
för övrigt sitter jag just nu och kollar på monkis sida och är alldeles storm förtjust i typ två tredjedelar av deras grejer..
så nu får ni se mysiga kläder till höst och vinter jag gärna lägger in i min garderob eller bara slänger på mitt golv vilket är det vanligaste när det handlar om mig. hehehehehehehehehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback