önskar du fortfarande, att vi aldrig hade mötts?

Säkert – Är du fortfarande arg?
min buss går kvart i 11, jag vaknade lite innan 7. känns så jävla fel det bara går att bli.
men okej, skulle gått och tagit blodprov bara för sådär typ, men nä. det regnar massor ute så det får bli på måndag.
tänkte ge mig på att börja blogga ordentligt igen, vilket brukar hålla i typ en vecka.
men nää, nu ska jag fan lyckas haha.
är helt svartklädd idag + en grå kofta. det är en mörk dag och då blir det mörka kläder. japp.
har en blommig sjal i alla fall, det duger ju som färgklick idag.
orkar inte sminka mig, orkar inte göra någonting speciellt alls.
hehe.
skall iväg till trollhättan ikväll och hälsa på hos min käre vän lejla som flyttat ifrån edet.
blir säkert kul vilket vi oftast brukar ha när de flesta tjejerna är samlade. japp!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback