I taxin i trappen i hissen i hallen jag faller, faller

Pluggar, läser, lyssnar på Håkan, planerar nyttigt, väntar på traditionen Solsidan med mami sis och Andreas. 
Jag är glömsk, kommer inte på vad mer. 
Fy tusan att jag inte var ute och gick när det var så fint väder, har hittat ett par av mina solglasögon, måste hitta resten, måste köpa fler. 
Behöver nya ringar, fick hem två av mina älsklingar idag, lovelove. 
Börjat läsa Självkänsla nu, fick den av mami, hoppas den är bra!
Nä, nu ska jag fortsätta. 

PUSS
Snygg, osminkad och allmänt äcklig och jävligt fetto bild haha.

Kommentarer
demir

jättefinblogg.

Följa varann på BloggLovin? ;)

POSTAT 2011-02-13 KLOCKAN 23:38:03
BLOGG: http://demzziz.blogg.se/
Erika(jyringen)

sv.ja då det är det enda man kan äta för att

halsen krånglar så är det ok gott =)

POSTAT 2011-02-14 KLOCKAN 12:39:10
BLOGG: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback