Om jag var tio år yngre skulle jag inte behöva dig längre

Tänkte skriva fort, har till och med svarat på några kommentarer, otroligt nog är jag rätt snabb, sisådär fyra dagar efter eller något bara... Hehehe. 
Igår fyllde min fina tjej Julia år, några av oss tjejer firade henne hemma hos henne, duktiga tjejen bjöd på tacos och egengjord glass. 
Efter lite mys där åkte vi till Hampus som också fyllde år! 
Det var en gosig kväll i alla fall, orkade inte gå finklädd så lånade Hampus morgonrock, åh vad jag njöt, jag älskar att ha morgonrock på mig haha. 
Idag ska jag bara gosa i min egen morgonrock, sätta på mig mina söta tofflor, vänta in Andreas&mamma sen kolla Solsidan som för övrigt inte är något för mig.. Men vad gör man inte för att vara med på traditionerna!? Hehe. 
Har hunnit med att vara hemma hos Julia och käka bullens korv och hämta lite kläder, wiiho.
Jajaaa, orkar inte tjata mer.. 

Såhär såg det ut igår, jennie evelina med mask jag med morgonrock och julia.

såhär ser jag ut idag 

Kommentarer
Madde

Sv: Skoja inte! Typ världens snyggaste :)

POSTAT 2011-02-20 KLOCKAN 15:52:26
BLOGG: http://maadeleiiness.blogg.se/
felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Vad roligt att du tycker de, tack så mycket :)

Hoppas du får en mysig söndag nu!

POSTAT 2011-02-20 KLOCKAN 16:24:11
BLOGG: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback