army of dreamers

jag hatar mitt liv så extremt mycket så det finns inte ord till just nu
jag kan tycka synd om mig själv resten av mitt liv nu
henrik kommer  till siesta, varför just dit? äckel.
piss, dra.
att jag missade honom på wow, när jag faktiskt var där gjorde hemskt mycket ont i själen
nu missar jag honom återigen
finns inga ord för mina känslor nu

fuck life
hate life
hatar allt
kan gud bara tycka om mig en liten stund och göra så han kommer till P&L eller emmaboda också?
henrik varför gör du såhär mot mig
jävla jävel
varför valde jag inte siesta framför emmaboda? åh.
nu vill jag dö
nu ska jag gå och ta på mig kläder hejdå

Kommentarer
felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Vad är det som har hänt? :(

POSTAT 2011-05-15 KLOCKAN 20:49:36
BLOGG: http://felliciiaa.blogg.se/
josefine thyberg

oj, visste inte att det var så många som inte hade det.. fler än du lilla vän! :)



(om hål i öronen)

POSTAT 2011-05-19 KLOCKAN 20:18:27
BLOGG: http://josefinethyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback