För jag skakar av all denna meningslöshet, jag förstår bara det som är vårt

Är så jäkla dålig på att uppdatera och ännu sämre på att svara på kommentarer. 
Frossat i Winnerbäck i några timmar nu, vilket är underbart. 
Tänkte att jag strax borde gå och lägga mig, ska upp tidigt till morgonen. Suger. 
Hoppas ni alla har haft en bra helg!

Osmickrande bild, känner att jag borde skaffa USB till min kamera så jag kan börja ta bilder igen och slippa se hemska bilder på mig själv andra tar och slippa fula cambilder. haha



Kommentarer
jullan ♥

Nu så är det så att vinnaren av bloggsvar är uppe på bloggen. Så du kan ju ta och kika in när du ha tid, om du inte vann så är jag väldigt tacksam över att du va med och tävlade hos mig.



Pussar ♥

POSTAT 2011-05-03 KLOCKAN 20:12:43
BLOGG: http://svenssonjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback