that special someone

1. vilken ögonfärg har du:  gröna
2. hur lång är du: jisses, har inte mätt mig men kan nog vara runt 160cm i alla fall.
3. vilken hårfärg har du: brunhårig tjej sen 8månader tillbaka,hehe
4. hur lång skulle du vilja vara: 180 kanske, långa beeeeen är drömmen.
5. vilken hårfärg skulle du vilja ha:  Hade velat passa i svart hår
6. vill du ha kort eller långt hår: långt
7. vad åt du senast: pizza
8. vad drack du senast: pärondricka
9. vem fick du senast sms av och vad de stod: Frida, säger inte vad det stod.
10. senaste du skrev sms till och vad du skrev:  Frida, ja du är så magisk fritte!
12.senaste du sa: Tack för maten Tildis.
13. senaste du kramade: Lillasyster
14. senaste du pussade: Jag säger pass
15. senast du skrattade riktigt mycket: I Lördags
16. Är du singel nu? Ja visst är jag det
17. Tycker du om någon just nu? Jo det gör jag nog
18. När någon säger din första kärlek vem tänker du på då? Torres?..
19. Vill du vara singel? Ja, jag klarar mig ju utmärkt :-)
20. Vem av dina vänner vet mest om dig? Ingen vet nog allt. Men Mikaela har gått igenom det mesta med mig, hihi.
21. Finns de någon du saknar att umgås med? KO GÄNGET såklart, love
22. Den vännen du har mest minnen med: Jennifer
23. Musiksmak: En go blandning mellan Kärlek och Party. Veronica Maggio är en stor favorit just nu.
24. Sport: Fotboll och dans. Älskar att se folk dansa med känsla!
25. Är du galen eller lugn: Jag är båda, galen när det passar och lugn när det passar.
26. Har du någonsin druckit alkohol? Ja
27. Har du fått höra att du sjunger bra? Ja, senast i Lördags då Frida började mucka gräl och sa att jag faktiskt sjöng rätt bra. Ha-ha
28. Vill du gifta dig? Ja, det är klart jag vill det. Truth and happiness!
29. Favorit glass: Ben& Jerrys, alla smaker!
30. Vem tänker du på just nu? Jag passar här också
30. Vem tänker du på just nu?

Har haft en bra helg!
I lördags gick jag till Rasmus en stund, sen gick jag och Hanna till ström.
Igår så spelade vi bingolotto, ingen vinst men jaja. 
Är helt död, måste plugga, måste städa, måste ta tag i allt typ. 
Jobbigt, men jaja, någon gång måste jag få det gjort och det är väl nu det är på riktigt. 
Nu ska jag sätta mig själv i arbete, har nationella i morgon igen, måste öva engelska på något sätt.. 
Haha. 

ADIOS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback