Tråkig info.

Relationstatus: Rätt fri ju.
Favorittidning: Vad vore modetidningarna utan ELLE?
Favoritplagg i garderoben just nu: Ingenting passar mig just nu
Byter gärna garderob med: Sienna Miller
Vanligaste färgen på mina kläder: Som alla andra ungefär. Vitt och svart.
Sminktips till allmänheten: Modellering
Mitt rum kan beskrivas som: Lila
Mig själv med tre ord: Snäll, galen och ...
Jag tränar: Med min underbara fotboll
Jag ville bli när jag var liten: Frisör
Nu vill jag bli: Något inom stylist yrket men helst tatuerare.
Humör just nu: Klump i magen men annars så.
Är det nåt du absolut inte äter: Pasta
Hur många kuddar sover du med: 9 st
Morgon- eller nattmänniska: Inget utav det.
Sparare eller slösare: Båda
Bästa film: Ser inte på film. Men bästa filmen jag vet är i såfall glädjen i Honey.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Tre små skruttar
Bio eller promenad: Älskar att vara ute och gå. Men bio är mysigt!
Är du kittlig: På sidan av magen ja..
Största svaghet: Att tro på mig själv
Det här är jag bra på: Att kritisera
Chips, morötter eller godis? Chips ju
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Det är väll rätt stökigt
Kaffe, te eller inget? Dricker båda
Har du en besatthet? Min telefon och att borsta tänderna.
Relationstatus: Galet naken, helt fri.
Favorittidning: Läser inte särskilt mycket tidningar.
Favoritplagg i garderoben just nu: Lösa kläder
Byter gärna garderob med: Victoria Beckham eller Megan Fox. Eller bara Elin Kling
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart, vitt, blått. Typ bas färgerna
Sminktips till allmänheten: Öööh...
Mitt rum kan beskrivas som: Har ju två men bägge är väl.. Inte färdiga haha
Mig själv med tre ord: Glad, blyg och typ... Galen haha
Jag tränar: Gymmar haha
Jag ville bli när jag var liten: Brandman och ballerina
Nu vill jag bli: Indiepop/rock stjärna typ, fast bara för tillfället...
Humör just nu: Uttråkad!
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding, pannkakor och pizza är nog det värsta. Sen finns det mycket mer..
Hur många kuddar sover du med: 3 tror jag
Morgon- eller nattmänniska: Konstant trött, men mer nattmänniska
Sparare eller slösare: Slösare..
Bästa film: Requiem for a dream
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Inga, men vill gärna döpa barn till Tellus, Luna, Kitty & Caspian
Bio eller promenad: Promenad isåfall, gillar inte riktigt bio grejen, hatar att vara på ställen med alldeles för många människor
Är du kittlig: Jaa... :(
Största svaghet: Komplex, konstant något
Det här är jag bra på: Oftast trevlig?!
Chips, morötter eller godis? Chips isådana fall, kunde det inte stått äpple och vindruvor? För det är bättre
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Har äntligen fått städat det, men stökigt oftast
Kaffe, te eller inget? Vatten
Har du en besatthet? Använda handsprit, mobil och att tugga maten minst 20 gånger och måste ha lika mycket mat på bägge sidorna. Sen annat också, men ja..

Kommentarer
Sossu's Foto

Hej!

Snälla rösta på mig och Litla i tävlingen årets häst! En röst betyder så himla mycket! Komentera genom länken:

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=281663



Sedan tryck på tummen upp för att rösta.

Komentera sedan att du röstat i min blogg så kommer du upp i ett inlägg! :)



Kramar Sossu

POSTAT 2010-11-17 KLOCKAN 17:41:13
BLOGG: http://sossus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback