frågor...

10 favoriter:
Färg: typ blå&lila?
Mat: kinamat isf.
Band: håkan, BD, kent, NIN, the cure, depeche mode osvosv.
Serie: scrubs, weeds, typ?
Bok: vet inte.
Årstid: Sommar&höst
Veckodag: fredag&lördag
Glassmak: gillar inte glass särskilt mkt, men typ isglass. 
Tid på dygnet: beror på när jag är som mest glad

9 för tillfället:
Humör: trött, fundersam och irriterad
Kläder: morgonrock och trosor 
Bakgrund: på vad?
Nagellack: turkost
Tid: 12.28
Omgivning: ellen sitter bredvid mig, soffa till höger, tv framför mig. eeh a
Irritationsobjekt: hittar inte den "perfekta" klänningen

8 första:
Bästa vän: sofia udd tror jag hon heter.
Screen name: hah what?
Husdjur: kanin med 100olika namn, hönor, osv haha! 
Piercing: näsan på höger sida.  
Förälskelse: philip om man inte räknar med när jag var liten och sådär barnkär 
Musik: ingen aning?
Bil: Volvo eller saab antar jag
Kyss: haha ;$ 

7 senaste:
Cigarett: igår  
Mat: coco pops rocks som för övrigt inte alls är lika gott som vanliga coco pops! 
Dryck: mjölk
Biltur: hem från fuxerna 
Kyss: eh i söndags tror jag  
Spelade låt: personal jesus - depeche mode
TV-program: kollade på massa olika inatt, kommer inte ihåg vad det blev som sista

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: jag och rasmus dejtar alltid, haha.
Brutit mot lagen: alla har gjort det:P  
Blivit arresterad: typ  
Badat naken: vem har inte?  
Varit med på TV: ja
Kysst någon du inte känner:  ja  

5 nej tack:
Kläder: mjukis typ, massa olika blandade färger som inte matchar, och ja, bara obekväma kläder 
Mat: haha ojdå, skulle vart bättre om det var vilken mat jag tyckte om, HAHA. kräsen
Musik: är allätare inom musik, men har rätt svårt för typ dansband som exempel.  
Dryck: cola, m.m 
Personlighetsdrag: opålitlig, ja kommer inte på mer nu haha .  

4 saker:
Du gjorde igår kväll: hade en jävla mensvärk och kollade på tv
Du kan höra just nu: musik, fåtöljen när jag ändrar hur jag sitter, knappljudet från datorn och ellen som spelar sims på min dator.  
Du inte kan leva utan: vänner, familj
Du gör när du har tråkigt: datorn, tv eller sover

3 personer:
Du kan berätta allt för: emelie, cd, rasmus
Du tycker om: går nog inte att välja ut tre bara sådär, haha  
Du inte gillar: dem är inte ens värda att nämnas :)  

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Höst

1 önskan: tänker inte nämna den här, HIHI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback