lalalala

igår var jag i skolan, sedan åkte jag till bup med mamma, hon köpte även nya skor!(y)
efter kom jag hem, gjorde ingenting typ, hehe.
sen kom alexander vid typ 8, satt och pratade jättelänge, VM ;)  haha!!
mycket tacksam över att du finns där i alla fall, skönt att kunna prata om vad som helst!=)
sen kom mamma hem vid 11 eller något? så satt vi tre och pratade, men jag var mest inne i tvn för mamma tjatade om allt möjligt, HAHA (a).
klockan blev halv 1, tiden gick väldigt fort :o alexander for hem och jag gick och la mig.

idag gick jag till skolan, övade på sång med lotta hehehe. mycket söt tjej!
vi fick även sluta tidigare, skönt det!
gick och träffade emelie fort, sen gick jag hem. ska äta lite nu, sen ska jag plugga.
hihi =)

POSSPOSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback