worlds greatest


världens bästa.
jag vet att du klarar detta, hur dåligt du än mår morbror!
glöm aldrig hur mycket du betyder för många och särskilt för mig.
jag har alltid sett upp till dig henke, alltid.
alltid skrattat när du gjort saker, som att rocka rockringen runt halsen, som att skrika och stänga av min dator osv.
ingen annan skulle kunna få mig att skratta så!
min älskade morbror, jag vill bara se dig må bra.
för det betyder så mycket för mig, att få se dig skratta, få se dig må bra.
allt du har gjort med min familj, pappa, mamma.
pappa har berättat så mycket om vad ni har gjort, som när du var liten och frågade pappa om du fick kasta en smällare ut genom fönstret på bilen, pappa sa att du fick men du skulle ta ner fönstret så mycket du kunde.
självklart smällde den i bilen, haha!
eller första gången du försökte rocka rockring runt halsen, när jag var som galnast i att göra det själv, så ställer du dig och böjer hela överkroppen och ser ut som en hackspett!
jag menar, det finns bara en henke.
en henke som jag, som min familj, som min släkt älskar.
och dina vänner älskar dig.
du är så bra henke, du får andra att skratta, att må bra!
jag vill göra detsamma för dig, få dig att må bra.
så snälla morbror, när du läser detta hoppas jag du inser på något sätt att du betyder något för någon.

I wish I could fix you
I wish I could heal you
And mend where you are broken
I wish I could heal you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback