fot-ont

 hej =)!
 var i trollhättan förut med min lillasyster, det gick bättre än jag väntat mig.
 köpte en tröja till begravningen i morgon, min mormors syster har tyvärr gått bort. (vila i frid.)
 köpte även en tröja till mamma, och ellen köpte lite saker med =)
 gick i mina nya kära skor, och kom på vad jag ska ha i morgon!
 ska använda mina fina andra skor & den nyköpta tröjan, ett par tights och svart linne.
 vet inte om jag ska göra så att jag sätter upp mitt hår eller inte, får se. 
  dessvärre kan jag inte lägga upp bild på det, för jag kan inte kopiera från sidan och sedan lägga in här, och inte
 gick det att spara bilden heller från sidan.. haha jaja =)

 pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback