skåneland

har varit iväg i skåne med min mor,syster,kusin matilda,moster, plus två till kusiner.
lagom bra, lagom härligt.
åkte till danmark och var på bakken en dag också, det var mysigt.
hade jätte trevligt.
fick med mig en kisse på två veckor som blivit lämnad av mamsen sin, så nu är jag tigermamma åt den!!
tog lite bilder från bettina, upptäckte att det inte finns många bilder på mor eller syster, men jag har nog några på mobilen, om jag orkar lägga in bilder någon gång så att säga...
+ att jag har haft en nära döden upplevelse, eller alla vi som var där hade det.
en galen och väldigt arg häst sprang ut ur hagen och rakt emot oss =( jag trodde jag skulle dö...
vi sprang som galningar när hästen var utom synhåll.
sen i kjells stuga så matade vi hästar och fick en av hästarna att gå ur hagen. lyckat!
men den var snäll så den ledde jag tillbaka till sin hage! duktiga jennifer om jag får säga det själv (a)
saknade casper som tusan, hela tiden. så vi har gosat massor nu!! min underbara kisse
nu kommer små bilder.


1.snälla felix och galna pållen! 2:jag&isak på sjön 3:bem-bem 4:isak&felix
5:underbara uno&sandra 6:mamma&jag med rymmande hästen 7:tildisen 8:bettan!



jag och älsklings uno-edward. sicken söt liten kisse!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback