frågor ._.

Allmänt test 1

Hur bor du: lägenhet med mamma, hus med pappa
Brukar du komma i tid: absolut inte, suger på att hålla tider :P
Hur lång är du: 164-65
Kan du laga mat: kan laga det jag tycker om!
Vad jobbar du med/pluggar du: hoppas jag kommer in på estet musik i ale till hösten!
Vad har du på dig just nu: trosor, shorts, bikinitop och morgonrock
Har du någon fobi: clowner, dockor, mörker, trånga uttrymmen osvosv
Hade du en bra kväll igår: ja den var helt okej :) fick ju träffa min älskade alice-ponke, det var ett tag sen
Vilket är ditt senaste inköp: köpte chips och dricka i skolan förut haha!!
Din favoritdryck på morgonen: mjölk eller vatten
Var fick du dina senaste pengar ifrån: hmm, kassan tror jag
Har du sovit i din egen säng inatt: ja!
Vad hade du sönder senast: haha ingen aning..
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: varm oboy (a)(a)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten är ju det som släcker törsten först, men går jag till kylen tar jag ändå juice före haha.
Alkoholhaltig favoritdricka: öl
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet inte
Saknar du någon just nu: ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: beror helt och hållet på hur mitt humör är för tillfället.
Någon jag stör mig på: finns ett par =)
Intressen: vänner ? haha
senaste person du kramade: no idea
Senaste person du ringde: ingen aning :P
Senaste person som ringde dig: vet inte
Vad drack du senast: mjölk
Vill du ha barn: tidigast när jag är 30, inte en dag innan vill jag ha barn. just nu i alla fall haha
Längtar du till din nästa födelsedag: paketen ja, bli äldre, nej
Har rakat dina ben någon gång: inte har jag lust att se ut som en apa på benen haha, så ja det har jag.
Är du sugen på något nu: nektarin, orkar inte gå till köket och hämta
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: jaa blivit så nu
Attraheras du av män med skägg: på vissa ja
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: händer nog inte alltför ofta haha :P
Röstade du i det senaste valet: alldeles för ung :)
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jag får inte klaga ^^
Vilken låt lyssnade du senast på: 400 slag - kent
Har någon annan sovit i din säng inatt: min älskade kissekatt casper
Vad tycker du är äckligt: mycketmycket
Har du pengar på mobilen: ja :P

Allmänt test 2

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? nu när jag går sommarskola så 08 om inte mamma väcker img
Var köper du dina matvaror ifrån? ica ><
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? bägge två, vill kunna se mig själv som ung när jag är gammal xp
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? i nuläget, tusenkilo vindruvor och nektariner.. och en resa haha
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? japps
När var senast någon stötte på dig? haha ojoj, ingen aning håller inte koll
Vad åt du till middag senast? don't remember
Kan du vissla? JAA :D
Tittade du på tecknat när du var liten? vem gjorde inte? kollar fortfarande :D
Äger du några popband t-shirts? håkan är ju pop så jaa. :)
När flög du senast? längesen
Pratar du några andra språk? engelska (a)
Har du gråtit offentligt? ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? bägge
Vad har du med dig in på bion? popcorn är självklarhet, dricka och godis
Vad har du för väder? lite blåsigt
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? börjar till hösten, men antar att musik blir favoritämnet haha? ;D
När sov du senast på golvet? haha hmmm, ? jag vet inte
Vilken är din favorit drink? rosa pantern tror jag
Gillar du din boendesituation? helt ok :)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? för att fungera, typ 8-9, men sover alldeles för få timmar. 
Är dina dagar fullbokade och stressiga? just nu ja
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? haha nej inte i trubbel :P
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16
Tror du på liv på andra planeter?  ja
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "skjut mig någon" är väl det mildaste haha
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ja, jag vill verkligen testa!!
Tycker du om att krama folk?  ibland,fysisk kontakt är inte det bästa jag vet
Äger du en digitalkamera? japps
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? typ b-kändisar i big brother, holly madison, ashley tisdale osvosv. haha
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? nä, jag är så jävla glömsk själv så inte kan jag bli sur på sånt när jag själv är likadan ><
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? någon gång  
Är du mörkrädd? ja ibland
Tre saker du alltid har med dig? ööh, mobilen oftast, nycklar och någon peng hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback