pluggis (a)

sitter och dreglar för mig själv, pluggar och kollar facebook!
har gått prima med mitt pluggande faktiskt, hade förhör på första världskriget förra veckan(tror jag?) lämnade in engelskan igår, svenskan och musiken idag, fått g & mvg på allt.  YEAH
jag är glad, synd att jag inte tog tag i saker tidigare, då hade jag kunnat få mer än g på min svenska inlämning =( buhu, sadface.
eller nej, jag är glad ändå, får ju g i slutbetyget nu!
har so förhör på i-u land i morgon och andra världskriget, sen ett hemmaprov jag fixar med nu som ska lämnas in till morgonen också, idrotten är jag halvfärdig med och fixar tills i morgon,  sen hemkunskapen också som jag inte vet om jag hinner :(
men jaja, jag fixar massor.
känner mig hel bra just nu!
sen är det bara att chilla resten av tiden _D. YIHA!
men nu ska jag fortsätta plugga =)
smell ya later


i love you my dear friend.
i miss you too.

Kommentarer
sarah

vi är så duktiga just nu känner jag :o (a)

POSTAT 2010-06-02 KLOCKAN 01:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback