angel

ska sätta mig och plugga nu hade jag tänkt, mamma och ellen ska på buggen så =)
lyssnar på musik just nu och valde nyss att jag ska gå estet.
ja, det blir estet! ville ta handel som första för att jag vill kunna få ett bra jobb, men vill egentligen jobba med något jag brinner för, alltså musik. så ja.
förlåt förresten för att jag inte har skrivit, har inte orkat överhuvudtaget. haha.
ska börja skärpa mig nu, gör ändå aldrig något på dagarna så varför inte börja skriva här oftare? haha ;D
nu ska jag kolla runt lite och sen plugga.
CIAO :*


Kommentarer
Niche

sötnos!

POSTAT 2010-03-15 KLOCKAN 21:29:04
BLOGG: http://deaathbed.blogg.se/
- | | Carro | | -

Okej hoppas det går bra då!

Tyvärr är det svårare med jobb med estetutbildning, men samhället överhuvudtaget idag är svårt att få jobb..men förhoppningsvis har du flyt och lyckas få bra kontakter!

POSTAT 2010-03-16 KLOCKAN 20:02:09
BLOGG: http://carolinedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback