pussss

lägger in lite av det jag lyssnar på JUST NU, idag, hm ja.
bilder från kent kommer in någon dag när jag kommit hem till mamma, kameran och USB sladden är där.
för övrigt är jag förälskad i jocke berg, min sexige man.
fy satan, aldrig sett något sexigare livs levande!!!
hm ja, nu kan ni lyssna på musiken, tänka på mig och jag ska skaffa mig ett liv.
haha. ciao

Kent – 747
Pilot Speed – Alright
Salem Al Fakir – Astronaut
Thåström – Balladen Om En Gammal Knarkare
Kent – Berg&dalvana
Daniel Gilbert – Borderline
Beyoncé – Broken-Hearted Girl
Titiyo – Come Along
Superchick – Courage
Chris Brown – Crawl
The Donnas – Dancing With Myself - Single Version
HIM – Death Is In Love With Us - Live
Håkan Hellström – Evert Taube
Thåström – Fanfanfan
Caesars – From The Bughouse
Name The Pet – Get On The Bus
Nine Inch Nails – Getting Smaller
Daniel Gilbert – Heartbreaker
Audioslave – I Am The Highway
Death Cab for Cutie – I Will Follow You into the Dark
Regina Spektor – Laughing With
Broder Daniel – Luke Skywalker
You Army – Molly Smiles
Jaclyn Bradley – Not An Addict
Wilco – Please Be Patient with Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback