comeback! (a)

 HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ BLOGGEN!!
 okej, kanske inte världens största paus, kanske skulle jag behöva en längre paus, men
 helt seriöst.. NU SKA JAG VARA GLAAAAAAAAAAAAAD =D=D=D
 sitter hemma hos pappa nu, var på rixfm igår med julia-m evelina-w + deras mammsingar och eves lillasyster plus min egen mammis och min lillsis. 
 inte särskilt road, det enda jag tyckte var okej var väl melody club pga att jag var ett rätt stort fan en gång i tiden. 
 det regnade, folk knödde och massa barn kom och glodde hela tiden.
 jag har faktiskt gjort väldigt mycket under min paus från bloggen&bdb, har varit mycket hos min käre vän cazz med min kära michis + massa annat trevligt folk(som vicki)
 jag har varit med min kära julia mattsson, och för någon dag sen var jag hos min underbara pärla evelina lindberg i ljungskile.  det var trevligt =)
 och förra natten sov rasmus hos mig, han och victor kom hem till mig och ja, var rätt så borta.. haha..
 mer orkar jag nog inte ta upp nu =) men måste säga en sak !!!
 tack alla helt underbara personer som hjälper mig nu&hjälpt mig, ni är guld värda! <3
 nu ska jag väl äta frukost eller något när pappa kommer hem, sen ska jag väl traska hem till mamma(eller åka)
 och göra mig iordning och börja se någorlunda mänsklig ut. haha ;D
jaja.

 PUSSSS. 

 och utan min kära henrik berggren, hmm ja.. då skulle det inte gått bra alls!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback