134 frågor exakt, intresset stiger.

Fyra

frågor om förhållanden

är du singel? - ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - aldrig upplevt det så nej :P
har du varit kär i någon? - ja
är du kär just nu? - nej

Tio frågor om dig själv

fullständigt namn? - jennifer madeleine skywalker walter
när fyller du år? - 6dec
vad har du på dig just nu? - endast iklädd trosor med ett mysigt täckte över mig =)
vilken årstid är bäst? - sommar och höst
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - när jag får sova hur länge jag vill!
vad tycker du mest om hos dig själv? - jag vet inte, att jag inte tar åt mig av vad andra säger om det inte handlar om mina närmsta
vad är du bra på? - vet inte
vem älskar du mest på denna jorden? - familjen och vännerna
sover du hellre själv än tillsammans med någon? beror på vad jag känner för
sov tillsammans med någon eller ensam i natt? - ensam =)

10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - allt och allt, mycket/stor del är ju emelie sofia och rasmus
vem är den roligaste av dina vänner? - vet inte, många är roliga
vem är snyggast av dina vänner? - alla mina vänner är snygga.
vem är mest partyprisse? - jag vet inte
vem är den du helst har filmkväll med? - de som har samma filmsmak som mig =)
vem av dina vänner är mest "evil"? - vet inte riktigt, haha
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - hm, cd eller emelie

10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - ingen aning faktiskt
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - helt okej tycker jag
vem är farligast i din familj? - ellen när hon blir arg
vem ser roligast ut i din familj? - ozzy
vem är coolast? - svår fråga....jag
har ni något husdjur? - ja
vem har du mest gemensamt med? - pappa
vem står för underhållningen? - jag vet inte
vem sover du oftast med? - ozzy bebis
roligaste kvällen med familjemedlem? - vet inte :o

10 frågor om idag

vad har du gjort? - lekt med mina små kakflickor, hihi.
har du varit glad idag? - ja
har du varit ledsen idag? - ja
har du gjort något bra idag? - varit snäll flicka
vad ska du göra nu? - sova
har du gjort något dåligt idag? - kastat saker runt omkring mig för jag varit sur
vad har du ätit idag? - massa antar jag..
har du duschat idag? - japp
är du trött nu? jag är alltid trött (:
vad händer imon? - ska nog träffa adam!!!! träna, se om jag hinner se emelie fort också!!

SKOLAN

Går du i skolan? - ja, men just nu är det lov
Har du varit i skolan idag? - nej lov

ANNAT

Hur mår du just nu? - sådär
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - ja
Har du piercat dig? - japp

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - ingen aning haha  
Vem ringde du senast? - vet inte
Vem sms:a till dig senast? - mitt abonnemang har ju stannat tills den 9onde ju
Vem sms:a du till senast? - samma svar som innan

ÖVRIGT

Är du hungrig nu? - nej
Vad är klockan nu just nu? - 02:19
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bloggen bara

FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - förut
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - förut
Älskar du din mamma? ja!
Älskar du din pappa? ja!

SPORT

Går du på någon sport? - inte just nu 
I så fall, vilken/vilka? - börjar dans snart :o
Trivs du med den sporten? - älskar dans!
Tycker du att den sporten är rolig? - ja ? haha
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? jaaaaaaaa

ÖVRIGT

Gillar du punk? - ja
Har du sminkat dig idag? - ja
Isåfall, vad för smink? - foundation och mascara bara
Vad har du på dig för trosor just nu? - ett par sovtrosor, boxer från frank dandy =)
Hur ser dem ut? - rosa med guldigt grejs på
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - ingen bh
Hur ser den ut? - hmm, ja ingen aning

MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - ja,
I så fall, vilken låt för tillfället? - yellow - coldplay
Vad gillar du för musik? - mycket blandat!!!

KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - ja
Har du resteröds-trosor? - ja
Har du en vit bh/topp? - ja
Har du en svart bh/topp? - ja


SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - ja
Använder du Wax? - nej
Använder du ögonskugga? - händer sällan/aldrig
Använder du kajal? - ibland
Använder du hårspray? - ja oftast
använder du volymspay?- njet
Andänder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - njet
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - ibland
Använder du brunkräm/foundation? - ja
Uppsatt hår eller hängande? - hängande oftast
Plattar/lockar du håret varje dag? - typ
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? haha nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback