ett tidsfördriv att dö för

Alla ska svara på nollnians frågor
för att få ett bra år 2010.


ÅRET.


Hur har året nollnio varit för dig? - jätte bra och jätte dåligt
Bättre än förra året? - både ja och nej, mest ja
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - mycket
Har du flyttat under år nollnio? - ja
Har du hittat en ny låt som du älskar? - jag hittar nya låtar som läggs på mina favoriter nästan varje dag så blir väl ja =)
Isåfall vilken? - många
Har du druckit alkohol? - ja
Har du kysst en främling? - eh tror jag inte xd



KÄRLEK.


Hur har din kärlek varit nollnio? - ingen kommentar
Har du varit kär? - ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - förhållande nej



SORG&HÄMND.


Har någon i din närhet tagit självmord? - nej
Har någon i din släkt avlidit? - ja
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - haha tror jag inte
varit i slagsmål? - nejdå =)



PERSONLIGT.



Har du gjort någonting du ångrar? - ja
Isåfall vad? - det är många som vet men tänker inte yttra mig mer =)
Har du skämt ut dig? -  hahaha vem har inte
har du ljugit för en vän? - ja.
Har du varit ute en hel natt? - inte ute-ute xd
Har du blivit tagen av polisen?  - nejdå :D
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? ja
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - ja



SKOLAN&FRITIDEN.



Vilken skola går du på? fuxerna
har någon varit elak mot dig i skolan? rasmus är ofta elak..
Hatar du ngn på din skola? - de jag hatar är få och de går inte i högstadiet =)
Har du gjort ngt framsteg? - ja, har börjat träna och äntligen nu börjat ta tag i mig själv
Haft alla rätt på ett prov? - ja



VÄNSKAP.


Har du träffat nya vänner? - jepps
Har du förlorat en vän? - inte värd att kallas vän,men man kan väl kalla det för det.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - ja det har jag nog
Har du ljugit för en bästavän? - ja, men erkände efteråt och då dödade rasmus nästan mig
Har du haft en relation med en vän? - ja, eller va?
Har du många killkompisar? - haha vart sätter man gränsen till många?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback