julkonsert


massa som sjunger, låtsas att de är regn osv.


 hallelujah med solosång + många som sjunger i refr, ser ut som ett r-tard i bakgrunden och kollar som att jag aldrig sett en människa innan, HAHA.


 heavens on fire, med chassan + andra i min klass =D jätte bra.


 release me, med lottisen och mig.....


 grekisk dans, ja inte särskilt svårt att urskilja vem jag är med tanke på att jag syns rätt mycket, haha XD
men det är väl typ flest från min klass som är med och dansar.

aaaaajaaaa, nu orkar jag inte mer, finns fler klipp på folk som var jätte duktiga på youtube så ja =)


Kommentarer
ssara

duktiga var du och Anna-Lotta (:

POSTAT 2009-12-21 KLOCKAN 15:31:40
BLOGG: http://schaaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback